torsdag 11 november 2010

11 november


finns det något som heter normalfamilj, finns det någon som lever i en normal familj?
jag har aldrig levt i någon normal familj, aldrig i någon kärnfamilj eller jo det 2-3 första
åren utav mitt liv. men jag har alltid haft en mamma och en pappa.

jag har aldrig tagit åt mig och kallat någon för låtsas mamma/extra mamma, eller låtsas pappa.
jag har två riktiga och behöver inga extra, dem har bara hört till, några plast, låtsas syskon har
ja då aldrig haft heller, i såfall har det fått orden inneboende.

jag har växt upp med min mamma och min lillebror, min mamma är bäst trots att vissa stunder
existerar inte dem orden, men det finns alltid där, och vem gör rätt jämt, vem kan alltid vara bäst?
min mamma är stark, jag är stolt över min mamma, hon har gått igenom så mycket och
endå klarat av allt, på egen hand. jag älskar dig

Inga kommentarer: