söndag 14 november 2010

15 november



i fredags blev det att byta däck efter jobbet, eller jag min snälla karl gjorde det åt mig.
sen åkte vi hem och lagade tacos och myste lite. sen hoppa vi in en stund hos viveland
där hägg, tom, stefan, sophie, josefhine, karro, beata, pierre och några andra små korn
hällde i sig alkohol, haha.

sen fick man agera chaufför som vanligt och kvällen fick jag försöka ta itu med själv,
då min man for iväg på en annan fest. det är tungt jävligt tungt, men vad ska man göra?

skulle åkt på julmarknad till ekenäs ihelgen men det sket sig, vädret sög, vinterljus skulle
ha gåtts igår, men hej det fortsätter ju ett bra tag till. vi myste ner oss i soffan framför tv
och guittarhero så vi överlevde. tills vi skulle gå och lägga oss och det vart täckkrig, kuddkrig,
kickelkrig, huejda mig.

Inga kommentarer: