måndag 22 november 2010

22 november


Lördagskvällen ändrades från planer till planer. Hade planerat bio med min karl men han
hade helt plötsligt andra planer. Så då var planen att gå ut med joel och hans vänner men
det slutade med att "min flickvän vill inte att vi ska umgås". jag skrattar bara, piiinsam.

så då åkte jag och kimpan till donken och tröck i oss lite mat och körde girltalk.
sen hade jag ju en plan på att åka till malmström för att bli bjuden på hemmabakad
tårta, men sen kom det upp att jag skulle ut och gå med hägg. åkte dit hamnade i soffan
framför så mycket bättre (det var han som dissa promenad för att det regna) så vi gick
till steves och drog en fika.

söndags blev det sänghäng fram tills kl 14, då vi åkte och storhandlade, så nu är
frysen proooopppad med dyra råvaror, haha. sen somna vi någon timme för att
ladda upp till bio, blev att se due date, ruuulig.

& nu är det måndag och mitt jobb kallar, och jag längtar tills på torsdag, för jag
behöööver pengar, är råååpank fortfarande.

Inga kommentarer: