lördag 20 november 2010

20 november


jobbet rusade förbi igår, gjorde om lite och sen fixade jag och tomas
barnhörnan, herrejösses får se om jag får något argt samtal ikväll av
mamma som ringer och säger att morfar tagit ner allt, haha.

när jag kom hem satt viveland med ett vinglas i högsta hugg och hägg
och albert låg ner i soffan som två utslagna gubbar, haha. kvällen fortsatte
med idol mys med min karl. det finns inga ord i denna värld som kan beskriva
min kärlek till dig. du är det finaste jag har, jag älskar dig.

albert åkte och jobbade imorse så jag och neo somnade om till klockan nio,
då hundfan började med sin galna tass och dra mig i armen och slicka mig i
ansiktet så jag skulle gå upp, så vi gick ut på en 45 minuters promenad i blasket.
om inte annat så älskar neo snö, han kör lyckohopp hela tiden.

guitarr hero quest ett antal minuter, kanske timmar va? och nu är jag hungrig,
men jag orkar inte laga mat. livet är tufft

Inga kommentarer: