onsdag 24 november 2010

24 november



i måndags efter jobbet åkte vi hem till mamma och åt wok away, gottgottigottgott,
förutom att jag ville ha både räkor och kyckling inte endast räkor, men bit ihop! hah.

som ingen missade igår var det rena rama snöstormen, jag och mamma hade det rätt
lugnt där med ett fåtal kunder och lite bråk med grannen osv. åkte sedan hem till
min karl som tvingade på en snöpromenad och sen blev det hem till tända ljus,
filt, glögg, gurka, dipp och choklad, fint!

ledig idag och från om med idag till söndag är vi hundvakt till hiltonovisch, vet någon
som är överlycklig (neo) och någon som inte är med på samma noter, haha stackarn.

& i eftermiddag ska jag hjälpa min tjatmoster att besikta hennes bil för hon har
opererat armen, & sen står det städning på schemat inkl min man!

Inga kommentarer: