onsdag 10 november 2010

en helt vanlig dag ..


var ju snökaos igår så vi chillade rätt lugnt på jobbet, dennis en säljare
kom till jobbet, ååh vad jag älskar när det kommer för det har alltid med
sig fika! haha.

efter jobbet åkte jag och mamma till motala hem till kusinerna,
naomi, mi och marinette. blev kvällsfika och mys. fick boken elsas
värld, hoppas den är lika bra som elsas mode!

hem i snöstormen och jag har nog aldrig varit så rädd under en
bilfärd (kan även lägga till att när jag dör, dör jag i en bilolycka)
folk kör om när det kommer möte? folk ligger antingen i 30 km/h
eller 150km/h. längs vägkanten har bilar kört ner i diket och bussar
hänger halvt utanför och blockerar vägen. man får gissa sig fram
vilken väghalva som är vår och det läskigaste är att man har inte
enaning om bilen framför, bakom eller mötande har kontroll på
sin bil. usch!

Inga kommentarer: