måndag 29 november 2010

all i need is you


jobbat idag som vanligt, man lever i en cirkel den går runt runt runt.
sova, vakna, jobba, äta, mysa, neotid, sova, vakna, jobba ja ni vet.
längta till onsdag, längta till varannan helg. men jag trivs, jag vet
vart jag är i livet, har världens finaste kärlek till neo till albert,
jag har ett jobb att gå till jag har en lägenhet att bo i. jag har rutiner.
även fast jag hatar rutiner egentligen.

igår kom fina mamma hem ifrån malta och jag vet att hon har någonting
till mig, busigt. & just nu sitter jag på golvet och försöker roa neo med att
kasta hundratolv stycken gosedjur fram och tillbaka, han trivs. till råga på
allt orkade jag inte laga mat så beställde hem en pizza, eh va fan jag och
tomas stod och diskuterade att pizza inte är så onyttigt, det dryper ju inte
om dem och vad blir man fet utav? osten? jag har ost på nästan alla mina
knäcke. degen? det är väll som ljust bröd och det har jag lagt av med.
ananasen? eh va fan det är nog som vanlig mat, ingen ångest med andra ord.

Inga kommentarer: