onsdag 12 januari 2011

12 januari


Igår var det bara jag och mamma på jobbet, åh fyfasan så kallt det var, som vanligt men gick rysningar igenom hela kroppen och huvudet hängde inte med. kände inte att jag hade någon lust att ställa mig och laga mat för det är så nedrans jäkla tråkigt att laga till bara sig själv, så fuskade med max, och det ska jag sent glömma. det bygger om köket där men det står inget skylt i driven förens man kommer till speak in där det står ombyggnads meny (inget ursäkta att det kommer att dröja halva kvällen, ha lite tålamod) nej nej och inte nog med det det gör sin mat i en korv vagn och man får hoppa ur bilen om man betalar med kort skulle sparat en halv timme med att bara gå till vagnen beställa mat och åka iväg, pinsamt jävligt dåligt!!!

plus att jag fick fel hamburgare som smakade bajs, helt ihoptryckt och ruttna pommes, yeeey lovely! höll mig vaken tills min karl kom hem, mys stund och jag älskar din hud tätt intill min, din värme din närhet.

Inga kommentarer: