fredag 28 januari 2011

26 januari




I onsdags var jag med gullungen Moa, sjukt länge sen vi sågs och va det små barnen växer, haha.
Tjejen är ta mig fan 2 cm kortare än mig, och har en skostorlek större än mig! & hon fyller snart 12 år.
är det jag som är kort eller hon som är lång? haha.

Vi åkte ialf till ikano och traskade runt där och tog en fika och fick lite updates på livet och sen for vi
hem hit och tog oss varsin smothie så hon fick hälsa på neo och kolla in lägenheten
och sen åkte vi hem till henne.
(& på kvällen får man se världens sötaste blogg inlägg ungen gjort om en, haha)

& samma dag fyllde ju mitt födelsedagsbarn år så vi drog till Ghingis och käka buffé
så man höll på att spy. & satan i gatan va den där 23 åringen gör mig lycklig,
hur jobbig han än är ibland så är han lyckan i mitt liv.

Inga kommentarer: