lördag 8 januari 2011

It's a brand new day


Var med ida här om dagen drog oss igenom hela tornby affär in och ut. men fan så duktig jag är håller i pengarna. förr kunde jag inte gå ur en affär utan att ha med mig en påse ut. den som spar han har?

& här om dagen fick jag även uppleva hur kärlek smakar i alla lägen, men vad som än händer så finns du där för mig, vad som än händer så måste man gå igenom allt för att veta var man har varandra. och i dessa lägen är det skönt att veta vad man har vänner till, att det finns där för en, ida dina ord värmer, din närhet.

& igår kväll ringde mamma om att hon fått ett sms utav securitas att det var något ström avbrotts fel, åker ut till hackefors och det är kolsvart och vi springer inne på jobbet för att hitta nycklar, papper med hjälp utav två tändare, fyfan vad jag är mörkrädd sprang runt och skaka, haha.

idag åkte jag och min fina till norrköping och vandrade runt på stadens gator och torg. och ingen var nog mer glad än han att det var han som fick med sig mer saker än jag, haha. gav till och med mig att äta kebab (inget stort fan). vandrade oss igenom media markt, city och hageby centrum. en mysig fika på wayne's och fick med mig ett litet stativ, bh, trosor för inga pengar alls! viva piñata (3;de spelet!) och var även tvungen att köpa ett par nya vindrutetorkare dagens bästa köp? pööh men fick ialf rabatt, haha..

Inga kommentarer: