söndag 30 januari 2011

30 januari


I fredags åkte jag och albert hem till ida och johan där det bjöds på tacos blandat med lika par lika bäst (jag och älsklingen vann!) och med andra ord (jag och ida ägde!!) och sen gav vi oss på min vitchoklad kladdtårta m. varma hallon och jag lyckades riktigt bra!

i lördags blev det jobb och tiden flög iväg fast jag hade sådan nedrans jävla träningsvärk/bärvärk från i fredags, bar en drös med mattor som vägde bly upp för tre förjävligt jobbiga trappor som jag är glad om jag aldrig mer behöver se.

efter jobbet kom alberts mamma, pappa, mormor och morfar hit och firade honom med tårta och grejer. & sen var vi hundvakt åt hilton och hade mys kväll hemma tills albert gick över till grannen och sen tiggde skjuts till staden. & det är inte de lättaste att somna när man har en vakthund som går på helspänn, vägrar att hilton ska få hoppa upp i sängen och hilton sitter på golvet och pratar/gnäller och han tyckte då himla synd om sig själv. men neo gav med sig och det låg tätt tätt intill och jag höll på att dö så varmt, haha! jävla tjockisar.

Inga kommentarer: