onsdag 19 januari 2011

19 januari


Ledig idag, så otroligt jäkla skööööönt. ska leka med kimpelimp idag är det tänkt, men vet inte om hon gått i ide? haha, & ikväll ska jag på bio med mami och se svinalängorna, mys :)

sitter just nu och framkallar hem en jävla massa bilder (jag älskar kort, foto, allt) & jag skulle dö om min dator gick i kras för jag har en miljard bilder och sen hur lång tid tillbaka som helst. borde egentligen köpa en extern hårddisk men hur kul är det att lägga pengarna på? men iofs hur kul är det den dagen allt är gone? jag har haft ordentligt med tur de gånger min dator kolappsat alla bilder har klarat sig.

men jag tänker framåt, när man blir äldre och kan bläddra i album och tänka tillbaka på minnen som hamnat på bild. fan så fint det är. brukar alltid framkalla från extrafilm.se men idag provade jag photobox.se, 150 bilder gratis!

Inga kommentarer: