onsdag 12 januari 2011

det är bra att du är du ..


nu är neo glad, för nu kom pappa hem. klockan är 23.16 och jag är inte ens trött? kanske för att jag sitter på en normal stol framför datorn istället för framför datorn/tvn i soffan med hukad rygg eller på golvet som annars, wätt tröttsamt, haha sicken nörd.

tassar omkring här i lägenheten med trosor och linne och min karl tycker det ser ut som skit, ett bombnedslag (nej inte jag asså, lägenheten hoppas jag). köket har dubbla uppsättningar maskiner? känner du någon som vill ha kaffebryggare, vattenkokare, brödrost micro från philips svart hojta till, tänkte slänga ut det på blocket men orkar inte, kastar det annars. gratis är ju alltid gott? det enda som är använt några gånger är brödrosten och micron annars är det oanvänt.

home is wherever im with you, om och om igen. nej nu ska jag plocka upp min självupptagna hund och pussa han godnatt

Inga kommentarer: