onsdag 5 januari 2011

what's my name?


tappade livsgnistan ett tag, ett telefonsamtal som jag kunde dröjt ut på men skulle endå få samma svar. så jävla irriterande att en liten jävel ligger före med sina fjuttiga små bajs poäng, gah gör mig så jävla irriterad! jag ville ha den där lägenheten, men nej nej..

& just nu känns denna lägenhet som ett råtthål jag vill flytta nu, jag vill ha större. jag skulle mer en gärna bosätta mig i en villa, en halvskabbig villa med renoverings möjligheter att göra till sitt egna, men just nu sitter varken jag eller min karl på det pengarna man måste ha. & nej jag vill inte sätta mig i en lägenhet om det inte finns uteplats, jävla bajs varför ska den där jävla handpenningen finnas? & varför finns det inget som passar en i smaken när det ligger under 1000 000?

gräver ner mig ett tag & det där med stångastaden kan köra upp sig, spelar ingen roll hur många poäng man har finns alltid det någon kommer ha mer poäng, & hur bra du än är finns det alltid det som är bättre. punkt!

Inga kommentarer: