lördag 15 januari 2011

16 januari


vaknar mitt i natten utav att någon smäller världens smällare utanför fönstret låter som hela huset bombaderas blir vettskrämd och neo blev livrädd, han kunde inte sluta skälla och bara skakade och skakade, idioter! lyckades somna om tills nästa incident och sen vaknar jag halv 5 av en mardröm vågade inte somna om ifall jag skulle komma in i samma, så började störa mig på att det droppade från kran, men mörkrädd som jag är tog det en timme innan ja fick tummen ur röven.

nu är klockan halv åtta och jag kan inte somna om, börjar jobba kl 11 och kommer väll springa runt som ett lik, usch magvärk och huvudvärk på det, lovely. det där med att klaga är väll min nya specialitet. förhoppningsvis är väll min karl hemma när jag slutat jobbet, kan ju alltid hoppas. om inte annat har han lovat att titta på solsidan med mig ikväll.

1 kommentar:

Linn sa...

SV; Man tackar :)