onsdag 12 januari 2011

easy go


var på ikano med min karl idag, åt lunch på ikea och shoppade hem lite nödvändigt. helt plötsligt kläcker karln ur sig att han ska börja snusa igen? jag fick honom att sluta 1 september 2009 (blev tillsammans 26 augusti) & nu ska han snusa i smyg så att jag inte märker det? haha, inget mer hångel där inte.

åkte sen hem till ida och johan där även karolina var, det bjöds på kaffe, rulltårta och muffins framför step up 3. älskar dansfilmer men blir så frustrerad att man inget kan själv, gah. åkte en andra vända till ikano m. ida och sen hamnade vi på max och pratade framtid, gossip and so on. girltalk!

nu sitter jag här hemma, är frustrerad över att tv:n är blå när datorn är inkopplad, vem har fått skulden? jo jag, jag har inte gjort ett skit. haha

Inga kommentarer: