torsdag 1 september 2011

1 september



igår åkte vi hem till alberts mamma och pappa i malmslätt och blev bjudna på mat, flygandejakob m. ris och jättegoda björnbär med glass, yummie! även neo fick sörpla i sig en massa glass, haha han är så söt.


idag blev det jobb, ingen hade bil eller jo, tomas var i borensberg med morfars bil och hade sina bilnycklar med sig så fick cykla bort till macken och köpa mat precis när jag kommer tillbaka ska gubbfan ha mat, cykla till mcdonalds åt mig jag bjuder. noooo waaaaay precis cyklat i motvind. men det är ju tur att man har snälla grannar som lånar ut bilar (typiskt att jag fick röra på mig i onödan, hah). fick cykla hem tidigare idag eftersom albert ska jobba över x antal timmar och tycker så synd om neo som ska få vara själv för länge, så tack mamma! blev dock dygnsur på vägen hem, pööh

Inga kommentarer: