måndag 26 september 2011

Idag är en bra dag?



Vaknade, skulle cykla iväg till jobbet insåg att cykeln stod på jobbet, missade bussen, kommer en 40 min senare, yey. & idag hade jag en kund på jobbet som ja ville sparka omkull eller va tusan som helst, blev så irriterad, taskig attityd och tror hon var någon jävla drottning? avskyr när det kommer in äldre och tror att jag inte kan någonting bara för jag är ung, som käftar emot, som klankar ner på mig och tror de kan sätta sig på mig, gah. bara för jag är ung, yngre behöver jag inte vara blåst men älskar att bevisa så jävla fel dem har!! gah, somliga dagar. . 


& det där med hus, jag drömmer för mycket, vill för mycket, det blir inget, måste spara spara spara. & fan va ja ska snåla, jag ska ha ett hus, men måste invänta min andra hälft han den där som avgör när allt ska ske.. 

Inga kommentarer: