lördag 24 september 2011

24 september



Igår efter jobbet åkte jag, albert och neo ut till Ljungsbro där johan stod och grillade till kvällen, så blev en trevlig kväll med grillat och fint sällskap med Johan, Albert, Ida och Li. & kvällen slutade med att alla satt och nerda wordfeud emot varandra? vafan är man socialt handikappad eller, hahaha


Jag och mina två troll hamnade i sängen med varsin godishörna, slut på onyttigheterna snart!! får va någon måtta, blää.. men är väl snart där med handen igen och gräver. 


När mamma slutat jobba ska vi ner på stan och leta present till lillebror som snart fyller 18 år, sjukt, känns som jag själv fortfarande är det, haha & Ikväll är jag och ida gräsänkor så jag hänkar på Ida och Li med mat på stan och maybe baby bio, återstår att se. 

Inga kommentarer: