onsdag 21 september 2011

21 september



I söndags åkte jag ut till malin i åtvid efter jobbet, har ju inte bästa lokalsinnet men med malin i andra änden som gps gick det ju alldeles utmärkt. tjocka oss med chips och godis och girltalk framför tvn, fin söndagskväll. Dock inte lika kul att åka hem då det spöregnade, såg inte ett skit och jag har en förmåga att titta in i alla billampor, haha. och när man straxt är hemma går tågspärrarna ner och får sitta där en kvart? snacka om att vara på sin säkra sida, hm.. 


Igår bjöd mamma på mat, så vi spenderade kvällen där och de blev väll mest att nerda wordfeud medans mamma och albert diskuterade motorcyklar hit och dit. så en liten motorcykelsemester nästa sommar? haha


Idag är min lediga dag, min lillebror kom hit i morse så vi käkade ostbågsfrukost och tittade på film, sedan skulle jag klippa hans hår, kan väll säga såhär att även jag gör fel? haha, stackarn blev lite väl välklippt, VÄXER UT. 


skulle åkt hem till kimpan på lite fika idag med men gick tyvärr inte ihop sig, så ska titta på one tree hill nu och sen åka hem till moa en stund och ikväll skulle vi åkt hem till ida och johan på mat men ida är tydligen sjuk så blir mys kväll med min karl :)

Inga kommentarer: