onsdag 14 september 2011

wednesday

(det här var typ igår & fan så bra webcam var, sjaskig kvalle ass..)


och vips vad det onsdag igen.. fan igår på jobbet var det tugnt fick en fet leverans, stod och packade upp halva dagen och hängde upp x antal mattor, det är ett helvete att få på vissa galgar på mattorna och sen hänga upp dessa obäk, mina armar bara skaka, redigt gympass. men va fan det är väll sådant ni kallar jobb till vardags? haha. 


började min lediga dag med frukost och sen en timmes promenad i blåsten med neo. nu ska jag städa (min karl tjatar på att det ser ut som fan här hemma, så får väll ta och göra han glad) sen ska jag nog försöka ta mig till åtvid och hälsa på malin och se hur dem bor, men hon är sjuk så får hoppas på att hon orkar ta emot besök eller har någon besökstid, haha. 

Inga kommentarer: