torsdag 22 september 2011

22 september

team mattjätten?man blir väll typ avskräckt när man ser dessa 3? hah(sjukt dålig kvalite, har printat)

Idag har en kille varit här på jobbet och som vanligt är det så trevliga och bjuder på fika (kommer rulla fram om ett år). Vi har pratat pension, om vart jag ska ha mina pengar, sparande osv osv. Jag vill förstå, vill lära mig, men går in genom ena örat ut genom andra och alla dessa ord och avkast och hitan och ditan, måste avbryta och få en förklaring hela tiden, hah. men det kommer det kommer.

& nu har vi fått ett korrektur på hur annonsen i Linköpingsposten ska se ut när den kommer ut nästa torsdag. Och jag hatar att se mig själv, tycker jag ser fruktansvärt gul ut? hah. men nåväl jag ser väll helt enkelt ut sådär återigen. (som en journalist pratade med mig om, spelar ingen roll om man råkat skriva fel i en text det är bilden personen kommenterar, avskyr, älskar, haha) men hade ialf fått fina komplimanger uppe på kontoret, avdelningen där det jobbar med annonsen, woho!

Inga kommentarer: