onsdag 14 september 2011

tradera.com



Blev inget åtvidaberg, malin idag, stackarn är sjuk, för sjuk för att orka med mig, haha. nej usch för att vara sjuk och tänk om jag skulle bli ännu mer förskyld? nej spyr som det är med allt snor redan, hah.


har tittat på kristallen och tagit en till blåstpromenad med mitt lilla charmtroll, ringt och gått ur hyresgästföreningen som jag gick med i igår, inte långvarigt, haha. louise i ett nötskal? går på allt, rabatt på biobiljetter haha. 


nu sitter jag på mitt kära tradera.com var för längesen sen sist. sitter och budar på vinterjackor (albert&mamma det är okej då!!) jag vet att jag kan gå lite i överstyr ibland, det där med att buda, tävla är ju för jävla kul och shoppa för 6 kr helt nya grejer? STÖRT! så nu sitter jag och budar på 5 olika höst/vinterjackor. 

Inga kommentarer: