onsdag 28 september 2011

stolt som tuppen!



Måste bara skriva detta, jag är fan stolt över mig själv, jag skrev ju sådant ilsket inlägg om kunder, vuxna, äldre som ser ner på mig som tror att jag inte kan eller fattar ett skvatt. så fel så fel, först hade jag en mamma en pappa och morfar och mormor (ja ni vet den där åldern för mig, haha) de ringde dagen efter och beställde fler mattor utav min mamma och tackade för servicen jag hade gett, hon med de stora bruna ögonen och långt hår, tack tack tack! 


& i fredags hade jag haft en gubbe och en tant som köpte en matta, de kom tillbaka i måndags för att den inte passade och bestämde sig för en ny, gubben BENGT, ringde i tisdags och sökte mig för att tacka för att jag tog allt så lätt, för att jag hjälpte dem, för att jag var service inriktad och så glad, fick mig att LE för resten utav veckan. De va inte jobbiga, krångliga eller värre än någon annan och han tar sig tid att ringa och tacka, vilken ängel

Inga kommentarer: