lördag 10 september 2011

Stockholm



Igår åkte mamma och jag upp till stockholm, somnade i bilen, vilket ju är perfekt då man typ är framme när man vaknar, hah. en av våra leverantörer hade ja va ska man säga, ja de bjöd in sina återförsäljare för en trevlig dag&kväll! hah. Vi kom till deras showroom bland alla 40-50 andra kunder. Käkade smörgåstårta och inhandlade nya mattor, sen checka vi in på hotellet och powernapa och gjorde oss iordning för en kväll på hamburger börs, det var premiär för oslagbart m. pernilla andersson, andreas johnson, niklas strömstedt och petra mede


Mingel m. champagne och anklever snacks (usch, haha) Tre rätters, lyx middag, var så satans jäkla gott, aldrig ätit något godare kött och förätten var himelsk, mhmmmmmmm!! man kände sig som en lantis bland alla kändisar, shirley clamp, sarah dawn finer, big brother patrik, bachelorette frida, david batra, johan t lindwall, sandra dahlberg, hanna och lina hedlund och massa mamma kändisar som jag inte kan några namn på, grymt rolig kväll ialf!


somnade gott på hotellrummet sen och började denna dag med hotell frukost, gott! & nu är jag hemma hos min trötta karl som tror jag är en betjänt?! hah. och ikväll blir det tvättstugan, kan man ha de roligare? pöh.

Inga kommentarer: