fredag 8 februari 2008

all the time . .

I do it like a cinderella

jo de är ju så sant som sagt, de finns alltid något att skylla på. vare sig de är något bra eller dåligt,
lögn eller sanning. men för dig verkar de inte spela någon roll, bara de blir bra för dig . .

idag.
- skolan klarade man sig igenom, fast man var helt död när man vakna, segade igenom hela dagen,
du är bra du, men fan va du ska lägga dig i ;O och gud va närgången du blir ibland.
(de blev lite lögner där på slutet, smeka tuttar, berömma rumpor och sällskapa hem)

- efter många om och men så beslutade sig empan och jag att vi ialf skulle träna.
man är ju inte för pigg en fredags eftermiddag, men va fan vi körde på, och fifan så trött man var på bussen hem, magen bara skrek efter mat. (men man är ju stoltii på sig själv, att man gjordet)

- så nu sitter man här efter en skollhet och skön dusch :) väntar på att älsklingen ska ringa, så vi kan fara iväg till sofia och fredrik, kvällen där består väll utav guitarr hero (jag ska äga) film, och alkohol? 'who knows?'

de är som jag alltid sagt, kommer inte nämna något, men fifan så rätt jag har ..

'men du skulle passa bättre ihop med filla'
(nae du, de skulle jag nog inte göra, han är en fin kille, snäll osv. men jag skulle aldrig få den kärlek, den närhet, den känslan jag behöver och får utav min pojkvän. & jag skulle aldrig lämna honom för något här i världen.)
filla är en bra vän, mer än så blir de aldrig 'igen' ..

Inga kommentarer: