onsdag 13 februari 2008

Du hade tid

yeah, nu blir de att ventilera av sig lite .. (:

- Idag var de hur segt som helst, natten tills idag var hemsk, hade världens ångest att jag inte lagt ner mer tid på att plugga, usch usch.

- Blev att dra till stan med Mackan, jaqueline och empan, drog en kebab och mackan hade 'pepperoni?' tävling, enbart för att få en cigg haha.

- sen for det tillbaka till skolan och ha engelska redovisning, gick superduper typ :)

- Empan och jag drog sen och tränade fast att vi mest lockades av att åka hem, haha. men duktiga som vi är(;

När man kom hem så kom sofia hit och de blev en massa mys, prat, musik, tv osv :) plus att hon hjälpte mig att skriva cv :) och sen tog jag modet iakt och ringde två samtal, hej jag är stolt, hatar telefonfan haha. (inte för att någon svarade, men endå ;D)


& jag saknar ihjäl mig efter min älskling.
du är allt för mig, du, du och föralltid du <3


och imorgon är de alla hjärtans dag, så blir en hel dag full med mys :)
äta gott, ge presenter osv : ) tihihi

Inga kommentarer: