lördag 16 februari 2008

hell yeah

Vad ska man säga som inte redan är sagt?
jag trodde på dig, jag la ner min själ i de hela.

igår.
skolan, gick snabbt en redovisning som funka goodie,och ett prov som gjordes på 8 minuter, 2 poäng till mig. :)

sen åkte jag och älsklingen hem, fikade och åt god mat, tillsammans med johan och hans tjej.
(glad för din skull lillen :)

sen blev de ialf att hämta upp fredrik och sofia, och åka till tornby och lämna in lite cv;n och handla mat. och sen tjockade dem sig på max, och jag och älsklingen satt och nerda gamecub, haha : )

sen blev de att hämta löwet, och åka och fixa lite grejer, och sen hem till fredrik, där dem började supa, men sofia och jag körde på en nykter kväll, prata skit, myste isängen, tjocka med choklad och nerda guitarr hero.
JAG ÄLSKAR DIG <3

idag.
sov ut och sen kom albert förbi och hämtade niclas, de skulle fixa och trixa lite.

och om ett tag blir det att åka till fredrik och sofia, äta goooooood mat och sen drar kvällen igång då blir de party party ,och jag ska få reda på en hemlighet :D JAG LÄNGTAR! hahaha-

och fifan va ja både hoppas och inte hoppas.
de är typ skratt retande va fel du har,
och varför nekar du sanningen?
jag tycker faktiskt inte ett dugg synd om dig längre.
IDIOT'



Inga kommentarer: