tisdag 19 februari 2008

mys


Idag blev det att åka iväg till pappa med älsklingen, och vid 14.00 gick jag ner till nettan, där jag fick min chokladmouse inpackning med chilipeppar. ryggmassage, mängder med peeling, lotion och tillslut chokladpuddingen på hela kroppen, härligt härligt, (och bara för jag var så snäll fick jag nagelbehandling med:)

http://www.nettanslivskvalite.se/

next time; floating : )


- sen blev de att gå upp till pappa och älsklingen och dela en hawaii med kebabsås, m. min älsk :) och sen blev de att lyssna på när alla stoppa i fågelfrön i munnen och tugga och tugga, (haha de är så äckligt ;P) blev ialf att kolla på någon dålig film som niclas valde, och sen forest gump.

och nu sitter jag här, väntar på att älsklingen ska komma till mig, så vi kan krypa ner i sängen bland nya lakan, i love it : )

3 dagar kvar sen blire att festa loss på kryssningen : )

Inga kommentarer: