torsdag 14 februari 2008

Love is all around me

Alla hjärtans dag <3
och så var den dagen snart över.
men den har vart mysmysmys till hundra.

Började med att älsklingen kom hit, och då fick jag massa godis, lotter och jätte fina rosor :)
och jag hade fixat kladdkaka till honom (som han jämt tjatar om ;P) och massa hjärt godisar. & rosor

och sen hade jag tänt alla ljus i rummet (känner du mig, så vet du, hah) och lagt upp alla paket på sängen.

och han blev jätte glad för kortet, lotterna och kalsongerna (: iih.
du är den bästa som finns, föralltid du , du , du <3
blev mys i sängen hela dagen / kvällen, sen blev de ett varmt bad / dusch.
sen for vi hem till honom och lagade massa god mat, och spelade guitarr hero. 'och måste ju bara säga, att jag blivit grym, jag satt jämt och spela på easy förut, men nu kirrar jag medium och hard, suveränt :D walla walla.

kan hålla med endel att den här dagen är överskattad. men vem fan orkar sitta och klaga? nae vem faen tror att man älskar någon mer den här dagen än någon annan? alla hjärtans dag är inte bara för sin pojkvän/flickvän, utan även sina vänner, familj, alla som värmer ens hjärta. & visst ska man väll värna om varandra varje dag, men de är väll bra att de finns en dag som påminner en lite extra att va sådär lite extra gulliga mot varandra.

Inga kommentarer: