torsdag 21 februari 2008

taggad

Satte klockan på 9 för att man skulle ha lite tid på sig, men när vaknar man då jo 4 och bara tjuter i öronen ;/ vred och vände som en stolle på mig, sen kunde man somna om till halv 8 ialf, ta några migrän tabletter, så nu är de lugnare, tack gode gud! (migrän gör ju inte direkt så att fest suget stiger)

men här ska vi inte sitta och va negativa, spelar ingen roll om ja typ är dödsjuk, här ska festas :D
och jag ska starta om bara några timmar, gogogogirl!


& just nu, och några dagar tillbaka så har brittan vart min bästa vän, reeeepeat bara lixom, grrrrr lixom! mhm.

haha, och så måste ja skratta av mig lite, att du sa de där till mig igår, spelar ingen roll att de va över msn, men fifan vilket lättnad, äntligen någon mer som fattar, eller åtminstone använder huvudet!
men problemet är att inte fan slutar du med de för de? gooooosh, minus på dig.


men vi ses på lördag då, för då fortsätter festandet här hemma dåååååh :) mjau.

Inga kommentarer: