måndag 18 februari 2008

shit!

- i lördags blev de 'inflyttningsfest' hos fredrik (:
började med att jag körde dit, duktig som jag är, både mamma, albert och niclas klarade sig, så jag måste vara bäst :) började ialf dricka på en gång så där vid 3, (mhm kanske inte så konstigt att ja mådde dåligt vid 23?:O, dåså) fick ialf min kladdkaka och mat, efterlängtat :)


sen kom lisa förbi, saknasaknasaknat! sjukt kul, sen trippa de inte lite mer folk, som pixi, camillia, emma, oscar, löwet, två grannar, hägg osv :)

de blev singstar, skitsnack, guitarr hero osv :)
& proffset själv gick balansgång, och sprang iväg och fick hjärtat ur halsgropen när sofia hoppa fram från en buske, haha.


- åkte ialf vidare till malmslätt och hälsade på bullen (min tuttkompis), alex och jimmy, länge sen :)

& DU, jag hoppas verkligen du har lärt dig någonting, men självklart inte.
och jag vet att man ska få sin egen uppfattning om folk (men har du inte fått de tillräckligt nu?) herregud, de enda du gör är att försvara henne, shiiiit!
du sårar dig själv, och vilka är de som får lida sen? jo dem som ställt upp för dig och försökt varna dig.


söndags.
jag och älsklingen låg och mös framför en film, sen ploppar albert och oscar in och kastar massa ballonger på oss, mhm jätte mys du ! :P sen tar de upp hela sängen, tills albert somnar på golvet.


sen va oscar snäll och åkte med oss till fredrik och sofia, så vi fick pizza :) väl där blev de mys framför tv;n.

& idag är bara en sådandär dag man vill vräka i sig en massa godis, men för kallt för att gå ut och för lite pengar, haha :)

Inga kommentarer: