tisdag 12 februari 2008

mhm mums

Segt som satan att vakna upp idag, och blev att ta bussen till skolan,
tar så lååång tid, men hade empan som sällskap idag ialf ;D


i skolan gick de sjukt segt, och man hade tankarna på att gå hem hela tiden,
men hade svenska prov så va tvungen att göra de ;/


vid 3 kom ialf älsklingen och hämtade mig, så åkte vi till donken och vräkte i oss hamburgare, sen blev de att hämta upp hans pappa och sen fara till motala, och sen tatuerade han sig ;D FIIIIINT :D tihihiihih

sen åkte vi hem till papps och värkte i oss godis, te, chips osv :) och anna klippte håret på mig, och de var välbehövd :) men hatar att de blir så kort, men men.


& nu skulle jag behöva plugga röven av mig, men den ork jag har så blir de nog ej så. haha
tv;n kallar, i huvudet på gynning, hej jag älskart : )

tack för dina ord, dem värmer :)

Inga kommentarer: