lördag 9 februari 2008

summer's gone


igår.
åkte till fredrik och sofia, som tur var fick vi skjuts av niclas pappa dit, och kvällen började med guitarr hero, och sluta lika dant ;P (de fick rycket på mig, att jag ville spela samma låt om och om igen) men gosh, va ja älskar den låten, och plus att jag är grym på den. spela på HARD:D &självklart blev de alkohol inblandat, när man har sin egna priva bartender, varför inte använda honom till fullo? ;D haha, när kroppen började fyllas, så blev lägenheten en bastu, 'herregud va varmt de blev' såhär varmt har de aldrig vart, haha. sjukt mysig kväll..







idag.
vaknade upp brevid världens underbaraste, 'snälla snälla älskling kan jag få frukost på sängen' haha. (nae du, jag får jämt göra de) men blev ialf att värka i sig sissodär 10 rostade mackor var, mums, aldrig vart sådär hungrig.. (men jag är ju en sådan där person som måste äta så fort man vakna, haha) hej jag älskar mat.

har ialf hunnit göra iordning sig, så ska snart iväg till fredrik och sofia igen :) hihiih.
va händer tonight då? inget planerat ,

& nu börjar min stress och ångest sakta krypa fram, hur mycket prov och redovisningar som helst i veckan som kommer, usch usch usch, jag spyr. allt kommer jämt på en och samma gång. & jag är proffs på att skjuta på allt, så allt blir gjort i sista sekund, hejhej. de slutar alltid sådär super bra! ; /

Inga kommentarer: