torsdag 28 februari 2008

raauw

Veckan har bestått utav trötta mornar, jobbiga skoldagar (fast endel skratt ingår, haha) enhel del tid på gymmet, (yeah, vi börjar komma igång igen) och sen såklart somna direkt när man kommer hem framför en film, och sen ha sådär sjukt svårt att somna på natten, man bara ligger och vrider och vänder, isch isch.

igår, kom ialf sofia till mig efter jag hade vart och tränat, jäj på mig :) men innan jag och empan fick skjuts hem, stod de några dreglandes fordonskillar och slicka på fönstret, haha.

väl hemma, blev de mys med sofia framför rattatouille (hejstavning), tror jag somnade till ett par gånger, haha :D sen kom ialf min storebror och skulle tatta mitt headseat, morr! han stannade även kvar ett tag, och diskuterade kryssning, fyllor, fester, krogen, minnen osv :) saknat dig!

& du snuttan, jag kommer alltid att finnas här för dig, alltid. om du någon gång skulle falla skulle jag finnas där och ta emot dig, du kommer aldrig nudda marken, inte ens nå enda ner till botten. vi är krigare.

idag, hade sovmorgon till 10, vilket är nedrans skönt, så jag övningskörde till skolan, och hejochhå vad jag har blivit bra ;D hade typ bara en lektion så de va skönt, sen drog jag och ida och tränade, duktiga som vi är, och mitt mål är att kunna 15 armhävningar till april (skratta på ni, men jag är sämst, och jag ska klara de ;D)

mhm nyss myste jag till de med älsklingen undertäcket framför texas motorsågsmasakern (som beata tipsa, haha) älskling gilla den inte, men den var bra, och sådär så man var tvungen att hålla för ögonen ;P.

nej nu ska jag vara lite duktig och söka lite fler jobb! (gosh)
kan någon ringa snart och bara, gud va roligt kom och jobba imorgon! haha.


plus att jag måste tvätta, min 3 meter långa och höga klädhög som ligger och ser allmänt störd ut på golvet, mamma tycker att det är bara mina och niclas kläder hon tvättar, så nu ska vi (JAG;O) få börja tvätta själv, morr.

Inga kommentarer: