torsdag 7 februari 2008

sometimes ..


Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt saker och ting.
du får mig att känna mig utnyttjad, jag orkar egentligen inte bry mig, men jag ska vara ärlig jag kan inte sluta få den där känslan inom mig av besvikelse när jag hör något. de är som man bara duger då och då. men de kanske är så, vet ialf inte vart jag har dig längre ..

har bytt från nogg, till blogspot nu dåå, så hoppas att de här är mycket bättre då ;D

idag.
- segade sig iväg till skolan, och gick igenom dagen , (kort dag, i love it)
- sen drog empan och jag till gymmet och träna ett slag, sköööööönt ;D och välbehövd, men kan ju säga redan nu att empan är starkare än mig haha, och sånt erkänner jag inte frivilligt, men 100 kg? omajgood. haha.
- sen va älskling ialf gullig och hämtade oss och skjutsade hem oss, då gosade vi ner oss i sängen och kollade klart på juno, och sen blev de en varm och härlig dusch :)

skulle som sagt vara med sofie nu, men icke sa nicke .. och sofia hade inte tid med mig hon skulle på sin nedrans step up ;P HAHA.
men blir ialf mys ihelgen med henne :)

ibland behöver jag bara vara för mig själv, men nu när jag behöver de som mest, så vill jag bara ha dig dig dig och dig i min närhet.
men när man helst av allt vill ha de, så finns de ingen som finns där för en ..

Inga kommentarer: