torsdag 21 februari 2008

I hope

igår blev det som sagt att slappa hela långa dagen, baka negerbollar och trycka i sig tills man mådde illa. och sen blev tv;n ens enda vän.

men framåt kvällen kom älsklingen till mig och vi bestämmde oss att åka och hälsa på sofia och fredrik, och denise följde även med :) sjukt länge sen. och där blev de att dricka äckel kaffe ;P haha, (inga vuxenpoäng till mig där). och sen blev de ju såklart guitarr hero (förvånade?!) denise (dennis) blev mega nerd med min pojkvän. själv roade jag mig med fredriks telefon och spela quadrapop (?!). och denise var de roligaste jag sett när hon koncentrerade sig, en jäkla fågel unge med skiiita stora ögon, haha :D


idag blev att sova ut, och sen fixa lite, sen åkte jag och niclas och hämtade sofia, så åkte vi runt i hela linköping och lämnade tusentals till cv;n så nu hoppas man på något svar ialf. (mjo, man kan ju som sagt alltid hoppas)


& imorgon gäller de. KRYSSNING :D
drickan till bussen är laddad, & vi är taggade till tusen.


Inga kommentarer: