söndag 22 augusti 2010

22/8


idag blev det powerwalk med neo 45 minuter på morgonen.
(jag har skyllt på att jag ska börja pw när jag köpt nya skor,
men jag är duktig jag endå, måste bara ta sig i kragen, sen kändes
de sådär att släpa med hunden ut som stannar var femte meter,
men han var jätte duktig och sprang och stannade inte alls mycket)
så nu är det strikta regler pw minst 4/5 ggr i veckan. yeeeees.


var sen duktig och städade lägenheten, diskade berget och tömde
dammsugaren, uuuäääck, haha.


for sen ner till stan och mötte min pingla sofia, satte oss på steves
och åt äcklig toast, att folk kan lura på sig en massa skit, haha.
och sen hade vi besök av sissodär 10 getingar, mysssssigt.
sen satte vi oss vid ån och myste. & du är kärlek tjejen.
det finns inte bra ord för att bilda meningar men du är
värd det bästa. my soulmate

2 kommentarer:

kimpelimpan sa...

OM DU VILL HA PW SÄLLSKAP SÅ RIIIIIIIING! :D

Louise Helander sa...

ska bli :) plingelingar i veckan. mat kompis då? :P min boyfriend jobbar 14-23,hatar laga mat själv :P haha