måndag 30 augusti 2010

det finns folk till allt, till ingen nytta alls

lördagen började med jobb för att sedan fixa iordning här hemma.
sen trippa det in en efter en, sång, musik, spel och dricka.

blev sedan in till staden för att inta platens då började mitt nya
jag, illamående fyfan finns inget värre men hade malin som pushade
på så det kom ut hahha. men sen hoppa jag in i en taxi och åkte hem
skakade, frös och spydde så jag trodde jag skulle dö, fyfan vilken kväll.
somnade klockan 7 av ren utmattning. skulle börjat jobba vid 11 men
snäll mamma som man har så fick hon hoppa in, fyra timmars sömn
och sen var det dags att åka hem till mamma för att fira mig med farmor
och farfar. åh herregud ja usch ska sluta dricka helt då det alltid slutar såhär.

och vad ska man säga om folk? sluta lägg er i andras liv, om ni inte har något
bättre för er förstör för er själva en för andra då. vem fan sitter och hittar på
att jag smsar mitt ex varje gång albert är och jobbar? att ja gör det ena med
de tredje när du inte ens känner mig eller har en jävla aning om vad jag gör
eller inte gör. jag är ledsen men du kommer aldrig kunna förstöra det jag och
albert har tillsammans och inte du heller för den delen! åååh ha

Inga kommentarer: