lördag 7 augusti 2010

SOM EN DIAMANT SÅ FIN


igår blev det en tripp till berg m. johan, albert och ida.
jag vet inte stannade inte så värst länge fick gräs i röven
och inge vidare. så vi for till röda huset där de var lite fest.
men när louise inte får välja musik så mycket som hon vill
så åker man hah, & jag agera dessutom chaufför i älsklingens
bil, jag vet inte men jag tänker aldrig göra om det, 4 ggr försök
får räcka, man har en alldeles för virrig, nervös och en man som
snart får hjärtattack, så nej tack, får bara psykbryt.

stannade på shell köpte två skumbollar och det var ju inge vidare
att trycka i sig fick somna med illamående. & 16 trisslotter gav
5 vinster på sådär 150 kr, jag vet inte om karln trodde han skulle
bli miljonär, men va fan.

har ialf jobbat 10-14 idag och fysjutton så segt, men vi pallrade oss
igenom även denna dag. cyklade direkt till stan och mötte upp ida.
blev att inhandla ett par converse, ny mascara, linne och tröja.
så då blev väll även denna kväll räddad. för ikväll nalkas det fest
hos sara, mysipys och lite utgång på det.

för imorgon blir det lager och eftersom någon måste agera körkunnig
så får louise sluta dricka lite tidigare än alla andra, haha för sofia har
ju typ totalvägran man måste även gå för att hämta bilen vad är det för
stil? hahaha. svammelivammel avbryter här och håller i mig vodkan för
att invänta ida som är segare än segast. (eller ska ja skylla på skjutsen?)

Inga kommentarer: