söndag 15 augusti 2010

ÖVERDOSERAR KÄRLEK I MÄNGDER


jobb hela veckan, det här är framtiden, välkomen till vuxenlivet?
jag vet inte men jag tröttar ut allt på en gång, men vafan inget
jobb är väll roligt jämt? fast jag har iofs kul bara att sista timmarna
suger, men jag har upplevt det förut och man står ut, dagarna, veckorna
går ju eller snarare springer iväg endå?

i fredags blev det film m. hägg och albert, vaknar upp på lördagen och
upptäcker att ett par skor står där de inte brukar och så tittar jag in i
vardagsrummet och där ligger en karl, haha och hägg öppnar ögonen
"fyfan så skönt att se någon annan behöva gå upp för att gå till jobbet"
sen somna han om sådär på 2 sec.


blev jobb med morfar och sen hem och göra sig iordning för att sedan
gå ut och äta på bishop med min man, åååh vad jag älskar dig hjärtat.
blev sedan hem till casse för att sitta och fördriva någon timme för att
sedan möta upp sofia och sätta oss på 55:an och sen hamnade vi på
storan med kalle, fredrik och emma. hällde i oss drickan på två röda
för att sedan springa in på platens där hela högen var. & vad ska man
säga jag är helt oförutsägbar vad det gäller alkohol kan må prima ballerina
ena sekunden och sen vänds allt upp och ner, hej tredje gången jag spyr
på fyllan, usch och fy och blä men denna gången fick toan ta emot det
och det var väll tur det, men sen mådde jag som en kung igen!


blev mat på burger king för att sedan ta taxin hem och mysa.
du är det bästa som hänt mig, mitt lyckorus, minminmin bara min!

Inga kommentarer: