fredag 13 augusti 2010

FREDAG DEN 13:DE


jag vet inte om detta är en otursdag eller om man gör sina
egna misstag lite mer synliga att man tänker efter extra noga
på alla fel man gör. skiter i vilket för detta är en skitdag blandat
med lite små bra saker.


började ialf dagen med att övertyga bossen om att vi skulle ha stängt
på söndag, hujeda mig så glad, (klämde då ut mig till tomas att inget
kan förstöra denna dag nu, vad som än händer) nene, eftermiddagen
slutade med att det inte kom några kunder på hela eftermiddagen
förutom 2 som hämtade mattor, ja sådär somnade tomas i ena stolen
och jag läste ut slutet på min bok på sådär 150 sidor, lyckat!
cyklade sen hem och tog ut pengar på vägen då mitt kort vägrar att
fungera på pizzerian, går hem och ska beställa men då svarar någon
vänlig pojke att tyvärr har deras pizzaugnar gått sönder, ja va glad
louise blev då. så hon ringer runt till varje vän hon känner för att
få en matvän men nej nej alla har redan ätit eller ska iväg på andra
äventyr. & vad fasen har man en karl till om han inte är till någon
fördel, ja menar ska man inte göra allt för sin snälla underbara flickvän?
nejnej, det är ju tydligt det.


slutade med att jag fick ta min cykel cykla till bobbys pizza, han sa snällt
15 minter kommer dit efter sådär 22 minuter, "hej, har beställt en hawaii
m. kebabsås" jaa men du får väääänta, ja ursäkta. där får man sitta snällt
i 10 minuter och så tar man fram sallad och dricka och tar sen sin pizza
och cyklar iväg, för det första ställer den sig rakt upp och ner i cykelkorgen
och locket flyger upp. ja allt som var på pizzan hamnade i ena hörnet och
när jag kommer hem upptäcker jag att jag glömt drickan och salladen,
greaaat och för det hundraelvte så smakade pizzan skiiiit. äcklig sås och
fyuschochblä.


sådär nu ska jag sluta klaga och försöka dra på ett leende men har inte en
blekaste vad jag ska göra ikväll, har tackat nej till en fest med främlingar och
tackat nej att förkröka och gå ut med joel och hans vänner och min pojvkvän
har väll inte tid för mig nejnej. ja jag ska nog sitta och tycka synd om mig själv
skulle sitta fint och sörja med en choklad i käften också, men det innebär ju
att man måste röra på fläsket och gå och köpa en, det orkas ju dessvärre verkligen
inte! bääääääh. ja nu har jag hyperventilerat klart

Inga kommentarer: