onsdag 11 augusti 2010

ALLT GÅR OM MAN BARA VILL ..



nu har jag och min älskling prytt vårat kök med obh nordicas
serie chili, najs bajs, vi har så sjukt mycket grejer och alldeles
för liten lägenhet för allt. endå köper vi på oss saker och jag kan
säga att man kan inte ens köpa en vas eller ett ljus för det finns
ingen plats som inte redan är upptagen, haha
.
& vi har grymt få förvaringsutrymmen så man får göra det bästa
möjliga och fiffa med egna ideer och fantasin får sätta stopp. ibland
går det tills överstyr då min karl får för sig att sätta upp en mega stor
bokhylla över sängen, ibland vet jag inte hur han tänker men han tycker
han är jätte smart, haha. inhandlade ialf en hylla/sko hylla som sitter på
väggen eftersom neo fått sko periods sjuka och äter alla älsklingens skor.
och det blev najs bajs.

Inga kommentarer: