torsdag 26 augusti 2010

jag älskar dig, du älskar mig, jag älskar oss


fick ialf en nynnande verision av ja må du leva
av min älskling sådär på morgon kvisten.

åkte till jobbet och skippade matlådan och fick
mcdonalds, ångrar mig rätt så rejält då det slutar
i att må illa resten utav dagen, men tryckte endå
i mig prinsess tårta, ja menar jag fyller ju faktiskt år.

efter jobbet blev det att gå på ikano m. mamma.
köpte mig en egen födelsedagspresent blev ett
par roots boots för 1200:- det är jag vääääääärd.
(sådär att jag nästan fick mamma att köpa ett par
lika dana fast svarta)

åkte sen och handlade en massa tills på lördag.
och blev sen middag vid halv tio, överhungrig
och fick nästan inte i mig något.

men nu väntar jag på min älskling, vår 1 års dag.
vår kärlek, min kärlek, du och jag hjärtat.

Inga kommentarer: