onsdag 4 augusti 2010

LIVET GÅR VIDARE ..


jag är helt mör i kroppen, helt jävla slut.
skulle behöva en dag eller två att bara sova
ut och slappa på. men nej nej får gott vänta.

i helgen blev det malmköping, malma marken
för jobb med golden. kulkul, & pengar rakt i hand.
& just det fick min första feta lön i mitt liv med.
känns bra det där med att bli vuxen men saknar
fasan skolan lite med bara gå dit umgås och träffa vänner.
men hej välkommen till vuxen livet.

igår blev det ialf att ta en fika på staden med sofia
efter jobbet, saknat den tjejen, typ tre veckor sedan.

ser ialf fram emot helgen, om vädret tillåter blir det
Berg på fredag, lördag fest och söndag lager med
sofia och ida. drar med födelsedagsbarnet dit så
hon får gratis shoppa lite, haha, hygglocoola.

& nu sitter jag här i min ensamhet precis lagat mat

och nu försöker jag glo igenom blocket för att hitta
min bil, morfar har ju lovat mig en bil så försöker
glo igenom och hitta min golf eller något liknande
men hittar bara fula och jag är sämst på modeller
årgångar och hit och dit så väntar på att min älskling
hjälper mig, haha. men snart har väll även jag lilla jag
en alldeles egen bil, jo men så att.

hatar dessutom denna vecka då han jobbar eftermiddag
och vi går om varandra helt, morgonen sover han nätterna
sover jag. men livet går vidare..

Inga kommentarer: