söndag 22 augusti 2010

FRÅN OCH MED DU


i onsdags blev det att träffa kimpelimpan, så sjukt roligt
att vi fått upp kontakten igen, kan ni tänka er att det var
mer än 12 år sedan vi träffades? där i hjulsbro, möjetorp
tallholmsvägen, gick tillsammans med henne till sexårs
till skolan och alla umgicks verkligen med alla där.
vilka tider, och jag umgicks alltid med de klassen över.
men sedan på högstadiet och gymnasiet var vi sånära
men endå så långt ifrån, märkligt det där.


blev mys på steves och sen kom emmie och tobias (om jag minns rätt)
och joina och sen gick kim och jag hem hit och hon agerade lekkompis
till neo haha, sen fetta vi mcdonalds.


skippade vallåkra i helgen då jag mådde piss och albert var sjuk.
men va fan jobba för typ 1500 och åka alldeles för många mil?
nää. stannade hemma och myste med mig själv i fredags, egentid.
lördags blev det att gå upp vid sängen vid 18.00!!!!! helt sjukt,
sen gjorde jag och älsklingen taco mys, jordgubbar, chips.

2 kommentarer:

Kimpan sa...

Haha vilken bild! :D Men det var verkligen hur roligt som helst att umgås en hel dag, och många fler bliiire, nu ska vi inte tappa bort kontakten igen min vän! Även fast vi inte umgås på 14545613 tusen år så kan jag ändå prata med dig om ALLT!

Louise Helander sa...

ååh blir så glad :) nu ska jag tracka dig, nu blir du inte av med mig :)