torsdag 5 augusti 2010

HÖG HÖG HÖG HÖG PÅ KÄRLEK, HÖG PÅ LIVET


har jag föresten berättat om att jag har varit med om mitt bästa sex
någonsing i hela mitt 19 åriga liv? nä kan väll ge mig på att jag har
missat att berätta de. attans ni, & jag önskar det skulle kunna gå på
repeat om och om igen. men det värsta är att jag är så rädd att det
aldrig kommer att toppas. men jag lever på det, säkert 1,2,3 år om
det aldrig mer ska ske..


cypern, ayia napa, nestor hotell, rum 43, dubbelsäng, en eftermiddag
jag aldrig kommer att glömma, satans det pirrar i hela kroppen.

det var det mest fantastiska jag varit med om och inte vet jag varför
jag förtjänade de, och tro mig då att jag har haft det hyperduper skönt
innan och trott att det är det bästa man kan få, men nej nej nu vill jag
bara ha mer och mer och mer.. skulle kunna ha sex dygnet runt bara
för att hoppas det ska ske igen. tänk att ha sex och ha som orgasm igenom
hela akten, oj oj. tänk dig sen att du är helt full av liv i kroppen efteråt och
du kan inte ens ha ett par trosor på dig utan att det ska pirra till i kroppen
minsta lilla beröring och de var som en orgasm till följd, & kissa? jag satt
typ och storflina så skönt det var, ja menar det var helt sjukt, går inte att
beskriva, underbart, överbart! ja menar det var som att ha sex två
timmar efter sexet, åh, åh , åh. .

Inga kommentarer: