onsdag 25 augusti 2010

trying to find a balance


efter allt uttråkande tittade sofia förbi en stund.
sen dissade hon mig och jag tog mig i kragen och
tog en drop in tid och fixade naglarna, så nu är
det fräääsha och fina med akryl, hej och hå.

tog sen en fika med sofia på stan där även sara
joina oss, hon åt sig en balle och köpte och sålde sex.
knepigt det där när det är lagligt att sälja men inte köpa.
men va fan vi körde på gaang baang. hörde vad vi ville höra
och efter ett par timmar blev vi uttråkade och körde ett race
på hemköp och sedan blev det cykling hem i regnet.

nu har jag gått en långis med min doggelidog och fixat med tvätten.
gud vilken duktig flickvän min karl har, borde få mer komplimanger.
& ni imorgon är det min födelsedag, det glömmer ni inte va.
det är även min och min mans 1 års dag, vad fort fast sakta tiden
går känns som vi levt ihop i sådär 20 år, gifta och har ett barn, haha!

Inga kommentarer: