onsdag 1 september 2010

1 September

igår blev det jobb och sen kommer man hem till två slöstjärtar
hägg och albert som sitter och glor på film och så får man order
om att göra pannkakor ja menar hallå, det är jag som ska bli bjuden.

blev ialf en slapp kväll och en allt för underbar hund som tyckte att
plastmattan i köket var så himla god att tugga och riva sönder, mjau.
vafan finns ju folk som tillverkar nya och säljer mattor? höhöhöh.
nu ska jag dra mig till staden själv, för alla jäääävlar är upptagna
eller jobbar, ja menar hallå ska ni inte stå på kö nu när jag är ledig,
hahahaha jätte kul, mhm. eh men ska in och byta en present handla
upp lite presentkort och fixa en postväxel för idag ska jag åka och kolla
på bil och hoppas på att få med mig en pärla hem också, men louise
inga höga förväntningar. för nu jävlar har ja pengarna på kortet
så nu kan inget gå fel mer än att bil jäveln är förstörd, hahahahahahaha.

Inga kommentarer: