fredag 17 september 2010

17 September


idag kom min sötnos till jobbet och hade med sig marabou marängtårta!
damsög även utanför entre dörren undertaket fyifan så skabbigt damsög
säkert upp 36 spindlar och mosade över 10 st, så jag är ledsen att ni har
fått stå ut med regn hela dagen. ångrade mig lite när jag fick cykla hem it.
iskall sadel, så hoppas inte på att jag får urinvägsinfektion igen, då dör jag.

nu kommer jag inte träffa min sötnos förens på måndag morgon så neo
och jag kör på mys till max hemma i lägenheten hela helgen. förutom
lite jobb imorgon och en sväng till morfar på söndag. hatar att laga mat
till mig själv, så får väll bli stektkorv och pommes, kan man ha pommes
till matlåda? aja, det får helt enkelt bara gå, känns sådär att värma på pommes.

popcorn och film efter film, breda ut sig i hela sängen, ingen som tar ens kudde
eller täcke, ingen som tjurar på morgnen, guuu så härligt. (försöker intala mig
att ensamheten övervinner tvåsamheten, jääävligt sällan) jag älskar ensamtid,
men har fått det alldeles för mycket den här veckan. pusss

Inga kommentarer: